02 October 2007
Tu care esti?
avem un magazin Aldo intr-unul dintre malluri. Din pacate, acolo se vand doar pantofi si felurite accesorii. Meritul lor, insa, nu este acesta. Ci ca au facut o campanie foarte faina adresata tinerilor din toata lumea. Campania lor vrea doua lucruri: sa stranga fonduri care vor alimenta programe de preventie, dar mai ales sa ridice vocea. Sa spuna ceva atat de tare incat toata lumea sa auda. Cum au facut asta? Au facut tag-urile pe care scrie See, Speak sau Hear. Au pus vedete sa le poarte. Le-au fotografiat, si, beneficiind de reclama asta, au vandut o multime de taguri.
Pana acum vreo 3 milioane de dolari au fost stranse numai din vanzarea tag-urilor. S-au facut campanii in 22 de tari si se estimeaza ca au fost salvate peste 500.000 de vieti.
Sa cumperi un tag aldo inseamna sa contribui la fondurile stranse pentru programe. Sa porti un astfel de tag inseamna, insa, sa adopti o atitudine.
TU CE TAG AR TREBUI SA PORTI?
ps: intrebarea nu este retorica, o sa aflati in curand de ce.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment