10 October 2007

Cum a fost la Muse

Am citit zilele astea o multime de insemnari despre minunatul concert Muse. Dar, pentru ca am fost acolo, pot sa va spun cum cred eu ca a fost.
Ei bine, concertul Muse nu a fost minunat, si chiar daca ar fi fost, dupa o coada de ora si jumatate la intrare nu ti-ar mai fi ars de concerte. Primul semn rau a fost organizarea inexistenta a intrarii pe stadion. In afara faptului ca oamenii care au avut bilete pe gazon au intrat buluc, cu mic, cu mare, pe aceeasi poarta, concertul de deschidere (in paranteza fie spus, cel pentru care imi luasem eu bilet) incepuse in momentul in care, la intrare, mai asteptau vreo 2000 de oameni.
Ajunsi inauntru, Brett (de la Suede) deja canta si nu o facea prea bine. Obosit, cu o voce pe care aproape ca nu o recunosteam, cu o miscare scenica inca remarcabila, a cantat mai mult singur. A fost tare trist sa il vad pe unul dintre eroii adolescentei mele rugandu-se de public sa cante impreuna cu el, dupa cum trist a fost si faptul ca el a cantat in deschiderea Muse si nu invers. Deschiderea lui Brett s-a incheiat cu marele succes "Saturday night", dar putini au fost cei care au fredonat.
Apoi, Muse. Adica vreo doua ore de lumini, fum, visuals, muzica facuta corect dar fara zvac, aplauze venite in momentele in care se stingeau sau se aprindeau luminile, si nu ca rasplata pentru prestatia muzicienilor.
In rest, cozi la bere vs. toalete destul de ok, chiar si la o ora destul de inaintata.

PS: a fost primul concert la care am platit bilet si am plecat inainte de sfarsit.

No comments: