11 October 2007

Targul anticarilor la Obor,reloaded

Am ramas datoare cu impresii de la Targul Anticarilor care a avut loc la Obor weekendul asta.
Ce sa va spun? La targ a fost frumos, desi nu am cumparat nimic.
Dar am avut lucruri faine de vazut. De la tot felul de reviste, fotografii vechi, insigne, bijuterii, mici piese de mobilier, jucarii, la discuri, aparate foto cu burduf, cesti de cafea, pe micile tarabe erau de toate. Si toate cu parfum de vechi, de vremuri de altadata, de naftalina.
Tot timpul am crezut ca targurile de vechituri au farmecul lor, si chiar daca printre mormanele de lucruri se gasesc si piese de valoare, tot cele mici sunt cele mai atragatoare si vorbesc mai mult.
Ce am mai vazut la targ? O prezentare de "moda" a Lizei Panait pentru casa Vili, pentru care nu am descriere corespunzatoare (e prea putin sa spun ca friza penibilul sau ca manechinele erau imbracate in prosoape maro). Masini de epoca, unele foarte bine intretinute si functionale.
Scene incantatoare de tocmeala (mai ales pentru cei care nu se pricepeau si nu stiau ce valori tin in mana) intre clienti si anticari.
Iar Magazinul de cafea era inchis (duminica are program doar pana la ora 12).
Si ca sa ne treaca pofta de cafea si sa ne continuam excursia pitoreasca prin Obor, am poposit si la o bodega cu mici si bere. Si am incheiat asa dimineata noastra in alt Bucuresti decat cel in care alergam in fiecare zi.

No comments: