04 October 2007

O zi proasta

Ce inseamna pentru tine o zi proasta?
Sa nu ai tigari la prima ora, cand iti e prea lene sa iesi din casa dar nici nu ai chef sa bei cafeaua simpla? Sa fie autobuzul arhiplin si sa mearga cu viteza unui melc pe o strada supra-aglomerata?
Caci da, astazi calatoria mea fantastica cu autobuzul a durat de trei ori mai mult decat in mod normal si m-a facut sa spun ceea ce urasc cand aud la ceilalti companioni de calatorie "Mai bine mergeam pe jos". Era o propozitie pe care nu reuseam sa o accept. Nu intelegeam, in cursul firesc al lucrurilor, de ce ar spune o persoana care merge zilnic pe acelasi traseu cu acelasi autobuz chestia asta. Astazi am inteles. Se pare ca si rabdarea mea are un capat. Asta a fost.
Sau nu: pentru ca a existat o parte a doua. Ce poate sa fie mai rau decat sa stai intr-un autobuz aglomerat cu oameni care transpira din abundenta chiar pe tine?
Sa faci anticamera. Adica sa stai sa astepti intr-o sala plina de oameni care stau si asteapta. Asteapta sa se rezolve ceva. Nu am sa va spun inca ce trebuia sa rezolv, pentru ca va priveste in mare masura si pe voi si nu as vrea sa stric surpriza. Dar am sa va spun ca este umilitor sa te plimbi pe holurile unei institutii, de la un departament la altul, de la o doamna trista si acrita de atatea cereri la alta inca mai trista si mai acrita. Din fericire pentru mine, asteptarea aceasta chiar merita si rezultatul care imi pare acum foarte indepartat o sa faca toata asteptarea.
Acestea fiind zise, ma voi duce sa imi continui ziua proasta acasa.

PS: in imaginatia mea o zi proasta ar trebui sa mai contina si o partida de sex soldata cu un prezevativ rupt, dar asta nu e foarte posibil. Daca il folosesti cum trebuie.

No comments: