30 October 2007

Cum a fost la Continua firul vietii

A fost tare frumos. Ne-am trezit toti dimineata usor derutati de ora cea noua si de ceata amenintatoare, am ajuns la birou si am incarcat masinile cu prezervative, bannere, servetele, flyere, postere, ceaiuri, pahare, tot felul de alte nimicuri folositoare. Am plecat cu mare alai si am poposit pe malurile Dambovitei la orele 9.00. Deja se montau cortul si instalatia de sunet, iar trotuarul de 300 de metri parea inspaimantator de lung. Dupa ce am agatat bannere prin copaci, le-am intins pe jos, am amenajat cat de cat zona si am zis: si acum ce? Ni se parea ca avem de asteptat o vesnicie pana sa apara primii voluntari, dar nu a fost deloc asa, pentru ca se inselasera si ei in privinta orei. Asa ca trebuie sa le multumim lui Alex si lui Mass ca au venit mai devreme si ne-au ajutat mult la pregatiri. SI dupa.
Pe la 11 am realizat ca am uitat cu desavarsire sa aducem comunicate de presa, ca Mel-o-dee si-a pierdut castile si nu poate sa puna muzica fara ele, ca trebuie sa aducem revistele de la prietenii nostri de la Tabu si ca mai erau inca alte multe amanunte de pus la punct. Asa ca, in goana mare si cu telefonul lipit de ureche, le-am rezolvat.
Pe la 12 a aparut si Cornel de la Vank, care ne-a dat si el o mana de ajutor si trebuie sa ii multumim ca ne-a fost alaturi.
Iar pe la 12 si un sfert a aparut si Loredana, pe care s-a napustit puzderie de presa dornica de
subiecte hot. Noroc ca este asa de obisnuita cu atentia, ca a legat intr-una, aproape o ora, prezervative, cot la cot (ba chiar mai indemanatica) cu noi, in timp ce raspundea politicoasa oricarei intrebari. Dupa ce a legat si a legat, a facut o plimbare de-a lungul lantului, incurajand pe toata lumea sa lege mai departe, zambind si facand poze cu oricine ii cerea. Ii multumim foarte tare si ei pentru ca ne-a aratat ce inseamna sa te implici, sa iti iei din putinul timp pe care il ai si sa te alaturi unei cauze.
Trebuie sa le multumim si celor de la ARAS,TNT, SECS, RAA, UNOPA, Integration, CRHS, pentru voluntari, pelerine de ploaie si multa munca alaturi de noi.
Dar sa nu pierd sirul: pe la 2, spre marea noastra mirare si bucurie, lantul era terminat deja, si avea 11 randuri, adica mai mult decat sperasem noi ca vom face pana la lasarea serii.
Dar povestea nu se terminase, totusi, pentru ca randurile trebuiau aranjate frumos inainte de masuratoare, iar prezervativele- numarate. Marturisesc, la prezervativul 1500 am crezut ca am sa cad lin pe asfalt. Noroc ca Geo si Tudor luasera deja initiativa si numarau cu spor. Pana la 25.773.
Dupa masuratoare (gresita prima data, fapt ce ne-a accelerat un pic pulsul) rezultatul era 3.269,46. Atunci ne-am relaxat toti, m-am asezat si eu pe un teanc de reviste (pentru prima data in ziua aceea cand stateam jos, si era deja 5 seara) si am rasuflat usurati.
Dupa care am sarbatorit cu sampanie si cu prajituri, impreuna cu voluntarii care au ramas pana la final.
Despre party si fotografii de la fata locului, in posturile urmatoare.

3 comments:

Anonymous said...

foarte faina atmosfera

Anonymous said...

totul a fost foarte fain si am simtit acea putere omeneasca, cand fiecare pune mana de la mana si lupta pentru o cauza.a fost genial!!

Anonymous said...

Been checking out this topic for the last month and I've reviewed quite a large amount of comparable articles to this, however this the most well-written. Nice and concise, ty.

Also visit my weblog: Highly recommended Internet page