12 October 2007

Concertul Avon lupta impotriva cancerului la san


O sa incep cu o poveste. Acum cativa ani, mama unei bune prietene a aflat ca are cancer la san. De atunci, viata ei, a prietenei mele, a restului familiei lor si chiar a noastra, a gastii, s-a schimbat iremedabil. Am aflat atunci toate, un grup de fete altfel nostime si optimiste, ce inseamna suferinta fizica, am vazut cum arata un om bolnav, cat de greu ii este sa lupte, cat de dificil este pentru o femeie sa isi piarda chiar un simbol al feminitatii sale. Apoi, in scurt timp, mama prietenei mele a murit. Nu am dreptul sa descriu in cuvinte ce a insemnat pentru o tanara, cum era prietena mea atunci, pierderea asta. Dar stiu ce am simtit eu. Am simtit ca era nedrept. Nici o mama nu ar fi trebui sa moara de o boala care poate fi depistata din timp, lasand in urma un copil singur. Mai mult, orice femeie ar trebui sa stie ca este o datorie pentru ea sa afle, sa stie din timp daca este posibil sa se imbolnaveasca.
Anul acesta, Avon continua campania de lupta impotriva cancerului la san. Maine, la ora 19.00, in Piata Revolutiei, Loredana va canta pentru toate femeile din Romania care au uitat sa se duca la medic cand le-a durut ceva, pentru toate cele care nu au timp sa aiba grija de ele, pentru cele care pun alte lucruri inaintea sanatatii lor. Mergeti si voi.

No comments: