21 September 2007

Din nou 4,3,2

Aseara am fost la film, la 4, 3, 2. Dar nici de data asta nu o sa scriu mare lucru despre film, ci mai degraba despre revelatia pe care am avut-o. You just don't get it, do you? M-am uitat in jurul meu, la ceilalti spectatori. Mai cu seama cupluri, in care ea se uita inspaimantata, cu pumnii stransi, si traia (asta e relativ) drama de pe ecran, iar el comenta zgomotos "am dat banii degeaba". Ce e drept, daca esti barbat si nici nu te impresioneaza dramele feminine, cam dai banii degeaba ca sa vezi numai prin ce spaime poate trece o femeie.
Dar, ca sa va bag si mai tare in ceata, o sa va povestesc o scurta scena din film. Ea tocmai si-a ajutat prietena sa avorteze, iar prin ajutat se intelege sa stranga cu disperare bani, sa mituiasca personalul de la hotel, sa se intalneasca cu dl Bebe, cel care performeaza avorturi ilegale contra servicii in natura. Dar pentru ca ea are si un prieten, trebuie, in aceeasi zi, sa ajunga si la ziua mamei prietenului (care s-a trezit de dimineata sa faca tort de bezele:)).
Si ajunge, foarte tensionata, sta la masa cu vesela familie, iar in cele din urma ii marturiseste prietenului ca cea mai buna prietena a ei a trecut printr-un avort, iar ea trebuie sa plece, ca sa o ingrijeasca.
Ca replica, prietenul nu face altceva decat sa o roage sa mai stea, sa manance din tortul de bezele.
Cred ca asta este o reactie normala. Cred ca orice baiat confuz ar fi reactionat asa. Pentru ca el chiar nu poate sa inteleaga, nu este capabil sa inteleaga si nu ar putea nici daca si-ar dori foarte tare. Mirarea mea apare aici fata de Mungiu. El cum de a inteles? sau cum de ne-a lasat sa credem ca a inteles? Sau este numai meritul fetelor?

No comments: