27 September 2007

Nu doar Muse pe 6 octombrie


Ma consolasem cu gandul ca nu voi apuca sa imi iau bilete la concertul Muse de pe 6 octombrie, de la Stadionul de Rugby Arcul de Triumf. Ma consolasem si cu gandul ca am pierdut un concert bun la un pret foarte foarte mic (biletele sunt ieftine ca braga). Asta pana ieri, cand a fost anuntat invitatul special al celor de la Muse.
In deschiderea concertului va canta Brett Anderson, vocea rasfatata si metalica de la Suede, iar cei care au copilarit prin anii 90 cu siguranta isi aduc aminte de el. Dar daca voi sunteti ceva mai tineri am sa va spun ca mai rar se aud voci precum cea a lui Anderson, ca trupe ca Suede nu trebuiau sa se destrame niciodata, ca Trash si So Young vor ramane si ca eu le voi asculta nostalgica si peste zeci de ani, ca Saturday Night este una din piesele mele de suflet, ca Brett fara Suede a scos albume fara sare si piper , dar ca asta nu mai conteaza daca ai apucat sa ii asculti vreodata si sa iti placa.
Drept pentru care ma voi arunca cu disperare in goana dupa bilete, fie si numai ca sa vad deschiderea concertului Muse.

PS: cel mai fain cadou pe care l-am primit vreodata a fost un cd cu cele 9 albume Suede mp3.

No comments: