19 September 2007

Prima zi de scoala

ioana: deci, azi a venit Cristi pe aici, ne-a povestit despre cum a inceput scoala de 2 zile si are deja de invatat pentru maine
Eddie: cam devreme totusi...la mine era un pic mai lejer in liceu..
ioana: sunt invidioasa
Eddie: prima saptamana era mai mult de acomodare asa
ioana: adica nu se facea orarul in primele 2 saptamani?
Eddie: nu prea, dar imi placea pt ca fiecare profesor te intreba cum a fost in vacanta. raspunsurile erau cam aceleasi de la toti
ioana: nici la mine, dar era fain ca ne intalneam cu toti colegii si povesteam...si de profi imi era dor un pic. macar de unii
Eddie: am fost la mare la mune la tara
ioana: si apoi era compunerea "cum mi-am petrecut vacanta”
Eddie: doamne, chiar .mereu ca chinuiam la chestia asta. nu stiam ce sa scriu, mai ales ca voiam sa ies un pic in fata celorlalti sa le arat ce tare am fost eu in vacanta
ioana: cum ti-ai petrecut vacanta? chiar asa? ti-ai facut temele pe vacanta?
Eddie: nu prea mereu am fost lenes la chestii d-astea; mai ales cand era vorba de vacanta mare
ioana: eu intram in fibrilatii inainte cu cateva zile si faceam
ioana: si apoi erau caietele noi, le liniam, le puneam in coperti
Eddie: daaa..chestia cu liniatul..de cand n-am mai facut asa ceva
ioana: era misto sa faci ghiozdanul
Eddie: tu ai prins etichetele alea de le lipeai ca pe timbre?
ioana: dadada
Eddie: doamnee ce gust aveau
ioana: si mancam lipici din ala care avea lopatica din plastic
Eddie: ma uitam pe strada la copii astia luni si am vazut cativa care chiar mi-au adus aminte de mine
ioana: si eu, in autobuz, toti avea flori in mana
Eddie: ma imbraca mama in blugi din cap pana`n picioare si stateam eu batos asa cu hainele noi
ioana: tu nu ai avut uniforma?
Eddie: pana in clasa a 4 a am purtat
ioana: si eu la fel. si cordeluta
ioana: si toate miroseau a nou...mai putin cartile. manualele erau refolosite. le primeam de la cei mai mari in generala
Eddie: si mereu mazgalite
ioana: una peste alta, eu m-as mai duce o data la liceu
Eddie: si eu la fel si chiar si in scoala generala
ioana: cand chiulesti de la birou parca nu ai aceeasi satisfactie
Eddie: as mai cara o data ghiozdanul ala greu mai mare decat mine
ioana: in generala erau multe olimpiade. se mai duc astia mici la olimpiade?
Eddie: habar n-am.. nu prea cred ca ii mai preocupa
ioana: si cand eram f mica erau o gramada de concursuri....sanitarii priceputi, desene pe asfalt, ma duceam la toate
Eddie: tin minte ca orele de sport le faceam in clasa
Eddie: ne punea invatatoarea sa facem genoflexuni ai flotari
ioana: pe tine te bateau la palma cu rigla?
Eddie: pana la urma iti e dor de nebuniile care le faceai in scoala si mai putin de invatat si de orele propriu-zise
Eddie: am fost copil model, nu prea am avut probleme cu profii
ioana: nici eu, decat in clasa 1. atunci mi-am furat rigle la palma
ioana: uitasem tema acasa
Eddie: 10 pe linie la purtare din a 1 a pana la sf liceului
ioana: si premiu? cu coronita?
Eddie: coronita doar in clasa a 2 a, era bataie mare. dar am luat cu 10 curat
ioana: frumos asa
Eddie: si ultima data mentiune in a 11 a
ioana: eu am luat premiu si in clasa a 12-a (asta nu o sa scriu pe blog)
ioana: suntem niste tocilari, de fapt

No comments: