04 August 2007

Aventuri

Nu stiu daca v-am spus ca Paula mi-a propus, la un moment dat, sa scriu despre aventuri de o vara...in sensul sentimental. Chestiunea asta m-a pus in mare dificultate. In primul rand ca nu prea stiu cu ce se mananca aventurile. In al doilea rand, pentru ca o aventura, daca dureaza o vara, nu mai e o aventura. Pentru mine e deja o relatie de durata. As putea sa intreb in stanga si in dreapta,dar sunt cumva convinsa ca si voi aveti aceeasi parere. Azi aventurile dureaza mai putin, ceea ce nu le face mai putin interesante. Puteti sa va imaginati o petrecere la piscina, o camera de hotel si gata e aventura. Unul dintre voi mi-a povestit aceasta aventura: party reusit, o fata oarecare, o camera si numere de telefon pe care nu le schimbi. Evident, ramane mereu chestiunea protectiei, pentru ca aventura e aventura si pentru ca este riscanta...deci cu atat mai incitanta.
Aventura este lucrul acela pe care trebuie neaparat sa il faci pentru ca te scoate din rutina, pentru ca iti confirma ca esti valoros sau valoroasa (adica dorit/a) si mai este lucrul caruia nu ii calculezi consecintele.
Inca nu imi imaginez, spre rusinea mea, cum se simte o aventura, dar cum plec penu o saptamana la mare...poate ca o sa am ce sa povestesc cand ma intorc.

No comments: