10 August 2007

Dor de mare in scutece

Draga noastra Gabita abia intoarsa de la mare, ne-a impartasit cateva din gandurile si trairile ei...va dati seama cum e sa stai O LUNA?? la mare...:)

O vara de neuitat... soare, miros de mare si plaja „salbatica”... nopti fara somn si multa dragoste. Cu gandurile astea m-am intors in Bucuresti din micul Venus, statiunea „de babalaci” de pe malul marii celei mai negre din parcare 
Ei bine, eu m-am tinut tare. Orice experienta trabuie traita cum se cuvine, baut paharul pana la capat insa lasat loc si pentru altul, ca nu stii ce iti mai aduce ziua de maine. Nu as fi vrut sa pierd vreo ocazie miraculoasa.
Pentru cei care inca se intreaba despre ce oare vorbesc, va recomand plaja salbatica dintre Costinesti si 23 August (sper ca mi-a functionat GPSul ), unde te afunzi in cel mai fin nisip gri din resturi de scoici. In spate malul abrupt, iar marea te ameninta in fiecare loc ca vine peste tine. Vrei un loc mai romantic pentru o iesire in doi? Eu nu!
Ar mai fi ceva... Drumul pe dig pana in cel mai indepartat punct de uscat in mare, din Constanta.. E genial! Undeva pe drum este si un far. In rest, stavilopozi imensi, briza marii, vasele din port... M-am interbat mult timp cati marinari aveau binocluri pe barja imensa care intrase in port (prietenii stiu de ce!).

Mai e si Vama. Tequila cu portocala si arunca-te in valurile mari! Daca il gasesti si pe George la bar in Expirat... kiss him for me  Dar si clatitele... gasesti orice in scutec dulce de clatita rumena. Si ce snitel in fulgi de porumb!

Am incercat si caiacul. Jur ca mi-am pus vesta, si nu ca altii sub fund sa nu ma jeneze scaunul. Erau valuri mari si mi-a placut teribil sa „infrunt” marea. Dar si pe nenea cu banana care trecea intentionat pe la cativa metri de mine sa ma rastoarne. Nu a reusit. Oare de ce parintii lui nu au facut sex protejat?!

No comments: