10 August 2007

Prezervativul...

O aventura la fel de interesanta, mi-a trebuit multa indrazneala, a fost si prezervativul. Mai, jur ca nu am stiut cat e de greu sa fii tanara, serioasa, libera si sa ai cu tine un prezervativ! Mai ales cand roiesc in jurul tau tipi mai mult sau mai putin tineri, seriosi si liberi  Cu cea mai mare nonsalanta eu aveam cu mine portcondomul peste tot, la orice ora. Si mai dragut e ca in fiecare geanta gaseai cate un prezervativ si daca insistai sa cauti aveam si in vreun buzunar de blug sau hanorac (au fost si seri mai reci).

Nu asta a fost provocarea. Si nici sa il folosesc nu era greu. Provocarea statea in privirile intrebatoare si unele acuzatoare ale martorilor „inocenti”, care nu-si „explicau” ce fel de persoana poarta un prezervativ tot timpul dupa ea. Ce viata tumultoasa si neechilibrata trebuie sa aiba! Dumnezeu cu mila! Paream o exhibitionista excentrica numai pentru ca, fara sa anticipez socul, am trantit cheile pe masa cu portcondomul drept breloc. E-adevarat, am cam exagerat. Cum nu gaseam niciodata ce cautam in geanta si incepeam sa scot la intamplare obiecte fara numar (cum facem noi, femeile), mai degraba gaseam prezervative decat bani  Pe cat de firesc mi se parea mie, pe atat mi-am dat seama ca parca traisem intr-un turn de fildes. Bai, YOLilor, eu eram de fapt o inocenta. Oamenii astia stiau adevarata personalitate a „folositorului de prezervative”, personaj de carti politiste si romane siropoase à la nu mai stiu care Barbara. Lumea nu se afiseaza cu ce face in spatele cearceafurilor, ci ascunde tot sub pres... mai ales prezervativele nefolosite  Iti trebuie un dram de inocenta, ceva nebunie si destul de multa incredere in tine sa nu pici in plasa care se tese... imaginea pe care si-o fac despre tine ceilalti! Eu le-am marturisit ca ii inteleg (un fel de compatimire asa ) si le-am facut cadou din rezerva personala cate un Love Plus la fiecare. Am mai gasit si un lub prin geanta. La modul asta de a iesi in evidenta, marturisesc ca nu ma gandisem. Si nu m-a costat mult. ;) Sunt mandra de mine!

Ma pregatesc sa plec la munte in week-end. Va dati seama ce am in fiecare rucsacel, nu?
Gabriela C.

No comments: