09 August 2007

Despre rapel - tiroliana….





Despre rapel vs tiroliana….

De ce am vrut sa scriu despre asta?pt ca am fost corectata de colegii mei ca nu stiu care este diferanta dintre rapel si tiroliana..dar ambitioasa cum sunt, m-am interesat si acum da, pot sa recunosc, am gresit!!eu la Tg Mures, m-am dat pe tiroliana si nu am coborat in rapel…dar oricum, ambele cred ca sunt geniale ca si senzatie traita!!

„Rapel inseamna coborare controlata pe coarda asigurata pe langa un perete de stanca. Participantul trebuie sa-si controleze mai intai frica, apoi miscarile pentru a finaliza actiunea.”
„Tiroliana este considerata ca fiind un sport extrem, desi nu trebuie sa aveti cunostinte sau antrenament pentru asa ceva si totul se desfasoara intr-un cadru cat se poate de sigur. Tiroliana este pentru aceia dintre dumneavoastra care au un pic de curaj si nu au rau de inaltime. »
…deci, am practicat primul meu sport extrem !:P si am indeplinit toate valorile programului nostru care sunt mai degraba niste trairi,definitii ale noastre,ale tinerilor :P… am fost si exploratoare (m-am cataract pe copacul ala de mi-am rupta toti muschii)si chic(era draguta casca, nu ?) responsabila(am purtat casca, centura, m-am asigurat) dar si INDEPENDENTA !!
Eu zic ca, daca avei ocazia sa nu ratati e chiar fain..dar inainte sa faceti putina miscare , e un sfat cat se poate de calduros….altfel patiti ca mine.. va tremura muschii de va dezmembrati :D

5 comments:

Anonymous said...

Da da....Geo un adevarat membru al echipei FCV. :) Pe noi nu ne-ai luat cu tine la Tg Mures, ai fost singura sa te distrezi doar tu. :P

lucia said...

foarte tare...vreau si eu:P:P.....geo ai indeplinit toate conditiile...chic, explorator, independent....RESPONSABIL;)...un exemplu demn de urmat...pupicei

Anonymous said...

he he..ce se mai distreaza geo pe aici..mai mai ca o dam in sporturi extreme;))Foarte misto:)

all that rain said...

Un pic formala exprimarea do'nsoara... Atatea valori insirate :) Dar pozele sunt tari! Ca si tine :) Mi-e dor de voi. Gabi

gCiochina said...

Salut!

Daca vezi mesajul asta. plssss zi si mie cu ce se mananca tiroliana, adica ce trebuie exact sa fac si cum cand oi ajunge acolo ca astia de la firma organizeaza un teambuilding (diverse activitati incl tiroliana) si io habar nu am ce si cum.

please help a poor bastard don't make a shame of himself! :D

thx!