22 January 2008

Cinema cinema

sau unde ne mai pierdem timpul la sfarsit de iarna

Zilele trecute un amic imi cerea, in scopuri de research, sa imi dau cu parerea (avizata :)) despre cinematografele din oras. Asta m-a pus cumva pe ganduri. Merg des la cinema, drept pentru care imi mai permit sa fac si o recomandare din cand in cand, dar niciodata nu m-am gandit prea mult la un cinematograf in termenii pe care mi i-a propus acest prieten. Adica locatie, servicii, preturi, program, popcorn si alte jucarele la bar. Pentru mine, lucrurile astea nu conteaza prea tare.
Dar sa trecem peste.
Iata care sunt concluziile acestui mini-studiu, publicate intr-un cotidian.
Cele mai bune cinema-uri dinBucuresti, deci, sunt: Studio, CinemaPro, Europa, Hollywood Multiplex, Cityplex, Glendale, Union, Corso si Scala. S-a votat.

No comments: