31 January 2008

Draga Geo,

uite cam asa erai tu cand ne-am intalnit prima data. Daca stau bine si ma uit, in toate fotografiile cu tine miroase a carnaval. Sau, in fine, a distractie. Mai tii minte cum era?
Dupa ce ai stat o vreme cu noi, tot asa erai. Doar costumatia se schimbase. Filmam spooful dupa Orange si am stat toata noaptea pe strada Plantelor.
Si, bineinteles, pe biroul tau a fost tot timpul haos. Da, nu ma contrazice, de la muraturi la agrafe de birou, cercei si tot soiul de nimicuri.
Aici erai foarte bronzata si eram la Roxana la liceu, la shootingul pentru Summer School. Acum trebuie sa stie toata lumea ca era si Andrei in poza. Tinea harta.
Si aici erai impreuna cu our dream team. Nu este cea mai fericita poza a ta...dar arata cum ai crescut tu impreuna cu Fac ce vreau. O sa ne lipsesti. :(

3 comments:

Anonymous said...

Va multumesc mult de tot!!a fost cel mai frumos ,mai fun colectiv pe care l-am avut!!o sa-mi lipsiti si stiu ca nu veti scapa asa usor de mine:)
va pup, Geo

Anonymous said...

Mult succes la noul loc de munca, sa ai parte numai de impliniri si sa nu ii uiti pe colegii si prietenii tai de la PSI! iti ureaza un fost coleg si un actual prieten cred :)

Anonymous said...

Geo, o sa-mi fie dor de tine, asa ca ai grija "sa nu scapam usor de tine"! :) si nu e deloc aiurea ca o nefumatoare sa spuna ca o sa-i lipseasca pauza de tigara, nu-i asa? :) Te pup dulce, Paula