26 March 2008

Strumfii la 50 de ani


foto: http://ladameauxcamelias.blogspot.com

Azi dimineata, rasfoind editiile online ale ziarelor, am dat peste o stire tare dragutza in Cotidianul. Anume, ca strumfii implinesc 50 de ani. Nu stiu daca lucrul asta se intampla azi sau aniversarea a avut loc acum mai multe zile. Si nici nu conteaza. Ideea era ca aniversarea asta dragalasa mi-a amintit de multe lucruri frumoase, de copilaria in Ro in anii 90, cand strumfii au aparut pentru prima data la noi, de pasiunea cu care ii uram pe Gargamel si Asrael, de Stumfette si de toate celelalte personaje.

Si am mai stat sa ma gandesc la desenele animate la care ma uitam eu cand eram mica si la desenele la care se uita pustii de azi, la informatia la care aveam acces eu si generatia mea, la PC-urile si CD-ROM-urile la care ne uitam ca la niste minuni atunci cand le-am vazut pentru prima data. Si mi-a parut bine ca am trait in vremurile acelea, ca m-am bucurat de strumfi si de ratoni si de Mihaela si de Maria Mirabela, dar ma bucur si ca micutzii de azi vor creste un pic mai cinici si mai destepti cu Pokemoni (da, stiu, this is so last years) si cu South Park si cu internet. Si, ca sa va fac si pe voi nostalgici dupa vremurile frumoase, uite si un clip.

No comments: