01 March 2007

Primul post

Până acum cunosc probabil cca. 200 de motive din peste 400, pentru care sunt parte din acest program şi de câteva ori pe săptămână vin trup si suflet la intâlnirile Fac ce vreau…

Sunt cei 200 de oameni pe care fie i-am avut în grup, fie am ajuns să lucrez cu ei, fie i-am cunoscut pe fugă când ne-am intersectat drumurile, fie doar i-am salutat, fie i-am primit la un party… 200 de motive fiindcă fiecare dintre ei e absolut deosebit şi îţi lasă o impresie care nu ţi se poate şterge din minte.

Iar eu sper (aşa cum mă ştiţi mulţi dintre voi, o idealistă!) ca motivele mele să se dubleze sau tripleze, să ajung să schimb o privire cu fiecare şi să simt că în mintea sau în viaţa voastră ceva s-a schimbat odată cu participarea la întâlnirile noastre.

În plus cred că nu noi vă «învăţăm» pe voi, ci voi ne ajutaţi să învăţăm şi să înţelegem respectul pentru individualitate, pentru nevoia de explorare si independenţă şi pentru alegerea personală. Spun vorbe mari pentru că mi-aţi arătat că nu sunt deloc patetice şi uneori ele trebuie spuse.

Mesajul meu: Când nici nu ne dăm seama că avem o alegere de făcut, de obicei ceilalţi aleg pentru noi şi ne îndreptăm, duşi de val, către.. oriunde. Acel oriunde insă poate fi un capăt de drum. Fă tu alegerile tale, conştient. Pentru asta însă trebuie să ai informaţii şi să ştii care sunt opţiunile tale. Şi tocmai de aceea, tu decizi: între responsabilitate şi risc. Iar eu iţi respect decizia.

3 comments:

Hypnotica said...

Care e adresa exacta de pe Blogger? Sa va pun la blogroll, my most <3 guyz :)

Fac Ce Vreau! said...

cred ca poti sa incerci sa pui linkul direct, nu stiu daca la blogurile astea e la fel ca la cele normale

Anonymous said...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!