15 March 2007

Cristina M says:

..."FAC CE VREAU DAR STIU CE FAC"...mmm....ce pot sa spun.?!...sunt mai mult decat happy ca am avut ocazia sa fiu parte din aceasta comunitate...sau mai bine spus mare familie:)...sincera sa fiu cand am venit pt prima oara la training nu aveam nici cea mai vaga idee despre ce este vorba...credeam ca ma duc la un training pt o promotie:)...cand am intrat in sala unde se tineau sedintele eram complet naucita...eram obisnuita cu atmosfera rece a unui training de promotie,o sala mare,sumbra,un domn la costum care sa ne vb pe un ton superior....dar...uppsss!...am fost lovita de un val de caldura,de zambete ,o multime de tineri super marfa.,si trainerul nostru care statea super lejer pe un scaun in pozitia turceste:).....nu mai intelegeam nimic...si totusi in confuzia mea ma simteam super bine...eram atrasa ca de un magnet sa raman alaturi de ei in camaruta aia mica..nu prea sofisticata ..si totusi f primitoare...abia apoi am inteles unde ma aflam...si fara sa-mi dau seama am inceput sa ma simt parte din acel grup de tineri plini de viata,optimisti,inteligenti.,frumosi si plini de entuziasm sa promoveze principiile FCV .. uite asa am participat la prima sedinta..a doua...si am terminat trainingul...dar asta sper sa fie doar inceputul...si stiu ca toti tinerii merita sa traiasca ceea ce am trait eu alaturi de echipa FCV si sa fie informati...pot sa spun fara sa ma ma gandesc de doua ori ca aceasta experienta m-a determinat sa fiu cu adevarat mai responsabila in ceea ce priveste relatiile mele sexuale si cat de important este sa te iubesti pe tine insati ,sa te protejezi....asa ca ..ce pot sa va spun tuturor:"CHOOSE LIFE.CHOOSE A JOB.CHOOSE A CAREER...CHOOSE GOOD HEALTH...CHOOSE YOUR FRIENDS...CHOOSE YOUR FUTURE;)

No comments: