14 March 2007

Parerea unui POL despre program


Am absolvit trainingul anul trecut si pot sa spun ca de atunci am pastrat o legatura constanta cu tot ce inseamna programul FacCeVreau. De ce? Pentru ca am gasit aici o gramada de oameni interesanti cu care m-am imprietenit si cu care am pastrat o relatie destul de apropiata. Exista doua parti importante care m=au tinut pe mine aproape de acest proiect: 1. Partea educativa- am aflat o gramada de lucruri noi despre protectia impotriva bolilor cu transmitere sexuala de la niste tineri dezinvolti la fel ca mine, lucruri care le-am retinut intr-un mod destul de fun si nu genul de informatii pe care esti obligat sa le retii cand esti la scoala de la niste profesori care fac parte din alta generatie.
2. Partea distractiva a programului- aici nici nu stiu cu ce sa incep :) am pierdut demult numarul petrecerilor(Fusion si nu numai) organizate de colegii de la FacCeVreau, intalniri cu diferite ocazii,tot felul de actiuni misto(unele dintre ele le gasiti si pe site), oameni de treaba distractie multa si de toate felurile....good stuff :)
Asa ca daca ai vreodata ocazia sa te intalnesti cu oamenii de la Fcv sau sa participi la una din actiunile lor eu zic sa nu eziti!

No comments: