14 March 2007


" Fac ce vreau, dar stiu ce fac " defineste echilibrul unei stari de spirit. Inseamna optimism, incredere , curaj si multa distractie. Cred ca sunt elementele vitale pentru o viata energica si plina de intensitate. Spun ce simt si simt ce spun si de aceea vreau sa povestesc foarte pe scurt cum am fost eu influentat de acest program. La inceput am fost recrutat pentru ceea ce le paream eu a fi...m-am gandit k poate fi un prilej de distractie si am plecat la training-uri. Cele 4 intalniri au fost unice si pot spune ca m-au ajutat sa deschid mai bine ochii la ceea ce se intampla in jurul meu. Am devenit mai responsabil si am aplicat la un job in cadrul programului si ...incredibil...am fost acceptat :). Usor , usor am inteles exact esenta acestui concept : o fuziune de activitati, sentimente si abilitati. Sa participi la acest program inseamna sa stii sa te distrezi si sa fii in acelasi timp responsabil . Eu am avut ocazia sa ma exprim si ca dj si am constientizat aceasta fuziune intre distractie si reponsabilitate si am calatorit cu publicul-POL avand incredere , curaj, distrandu-ne si fiind responsabili. PA pa

No comments: