05 November 2007

Ce am facut in weekend sau despre reciclare

Va povesteam acum ceva vreme, in copilaria acestui blog, despre cum ar trebui sa reciclam electrocasnice si nu avem cum.
Eh, iata ca povestea are un final fericit. Sambata dimineata, plimbandu-ma pe canalele televiziunilor romanesti, am dat de o stire interesanta: in cursul zilei de sambata, bucurestenii, dar si locuitorii altor orase din Romania erau invitati sa isi duca in fata casei/blocului/la centre de colectare special amenajate aparatele vechi. Echipe speciale urmau sa treaca si sa colecteze aparatele. M-a bucurat atat de tare vestea asta incat am urnit cu greu un vechi televizor de pe un dulap si l-am coborat pret de 7 etaje pana pe trotuar.
In cateva ore, televizorul disparuse. Nu stiu cine l-a luat(am auzit tot la TV ca alte echipe decat cele special desemnate sa colecteze deseurile au fost mai harnice), dar ma bucur ca nu mai era acolo. Si ca e un inceput. Si sper ca, incet, incet, ne vom obisnui sa reciclam. Orice.

1 comment:

Anonymous said...

Avem norma de 4kg pe cap de locuitor de la UE pana la sfarsitul lui 2008. Campania de pe 3 nov a strans vreo 30 de grame.. mai avem :)