19 November 2007

Copacii de hartie prind viata

de cand am auzit ca exista Copacul de hartie, mi s-a parut o initiativa admirabila. Mi se pare just: iei si dai inapoi. Numai eu consum in fiecare zi, in diferite forme, cantitati mari de hartie de care am sau nu nevoie. Hartie facuta din copaci. Copaci de care avem nevoie.
Ei bine, it's payback time. Saptamana asta avem sansa sa dam ceva inapoi. Adica sa plantam un copacel. Sau mai multi.
Cei de la Copacul de hartie au cumparat, din cele 97.115 kg de hartie si 12.199 kg de carton stranse in cateva luni, 1120 de copaci.
Care abia asteapta sa fie plantati. Si vor fi plantati, cu ajutorul nostru, joi, vineri si sambata, intre orele 11 si 16, in cateva locuri care urmeaza sa fie anuntate de pe aria sectorului 1. Toate cele sunt pregatite pentru aceasta plantare. Unelte, copacei, aprobari. E nevoie de oameni. Trimite un email la joi@copaculdehartie.ro, vineri@copaculdehartie.ro sau sambata@copaculdehartie.ro daca ai chef sa plantezi.
Daca ploua sau ninge nu se va planta. Citeste mai mult despre copacei aici.

1 comment:

Stained Glass Yuma said...

Great blog I enjoyed reading it