05 November 2007

Petrecerea Continua firul vietii

Sau despre cum o sa am toata viata ce sa povestesc despre o singura zi.




Petrecerea a fost interesanta, chiar daca ploaia, oboseala si faptul ca a doua zi se lucra au oprit multa lume sa vina. La inceput, atmosfera a fost incalzita de Joy si Moonsound, aproximativ o ora. Publicul era deja obisnuit cu stilul, se simtea bine, totul era ok.
Mai putin ok a fost cand Tom Wilson si Flore, unii dintre preferatii mei, au inceput sa puna o muzica foarte misto, care ii caracterizeaza, dar care nu a fost tocmai pe gustul obisnuitilor locului. Stiam de la inceput ca Tom si Flore erau un experiment pentru un club de genul Gossip, dar am sperat ca experimentul sa reuseasca si sa placa.
Nu am contat, insa, pe faptul ca baietii de Gossip nu se pot abtine sa nu comenteze cand nu le place ceva (sau pur si simplu nu au mai auzit si atunci trebuie sa reactioneze aruncand cu servetele in DJ). Si, sa nu fiu inteleasa gresit, e foarte ok sa comentezi. Dar sa arunci...asta este un lucru care nu se face.
Una peste alta, cu tot incidentul, seara tot faina a fost, desi mi-a lasat un gust destul de amarui.

No comments: