18 December 2007

Ce am facut anul acesta


Nu imi plac deloc bilanturile alea personale la sfarsit de an, mi se par tare triste, poate pentru ca nu descopar decat ca am mai imbatranit un an si nu am facut nimic. Cand vine vorba de Fac ce vreau dar stiu ce fac, insa, lucrurile se schimba. Pentru ca programul nostru a crescut mult intr-un an si a facut multe. Si noi odata cu el.
Pai sa ne amintim:
La inceputul anului am facut traininguri. Ultimele traininguri din prima noastra serie de 630 de persoane.
Dupa care a urmat Zebra Party, unde v-ati imbracat toti in dungi alb si negru si am sarbatorit.


Dupa care a inceput cercetarea prin cluburi, cand ne-am dat seama cat de bine a mers tot ce am facut in cei aproape doi ani de training.

Dupa care, de 1 iunie, am mers cu copiii in parc si ne-am dat in masinute.

Iar apoi ne-am pregatit pentru Bestival si 200 dintre voi au fost voluntari, in timp ce noi i-am colorat pe cei prezenti la festival.


Intre timp, unii dintre voi au impartit prezervative si au cautat alti tineri responsabili in campania Fac ce vreau Wanted!!!

In august am fost in vacanta si ne-am intalnit, din cand in cand, pe la mare sau prin Bucuresti.
Iar cand ne-am intors am inceput sa punem la cale, impreuna cu voi, marele plan. Continua firul vietii. Si in octombrie s-a si intamplat. Mai multe fotografii in postul urmator. :)

No comments: